سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجوئی
به مناسبت روز بصیرت برگزار شد برگزاری نشست هم اندیشی بمناسبت نه دی و گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به گزارش روابط عمومی، به همت بسیج اساتید، نشست هم اندیشی به مناسبت 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از اساتید دانشگاه ئیام نور مر کز بیجار برگزار شد.
دکتر خدایی رئیس پیام نور مرکز بیجار ضمن خیر مقدم به حاضرین،  بصیرت را آگاهی و داشتن  بینش و روشنی بینی عنوان کرد و افزود: با دید بصیرت، میتوان انسان درست را از نادرست و حق را از باطل به آسانی تشخیص داد.
خدایی بیان داشت:9دی یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا بعد از انتخابات سال 88، عده ای به بهانه تقلب در انتخابات قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشتند و در این راستا هم ضدانقلاب داخلی و استکبار جهانی با آن ها همراه شدند که نظام جمهوری اسلامی را به نحوی از بین ببرند.
وی افزود: در 9 دی سال 88 مردم با حضور حماسی و بی نظیر خود در راهپیمایی، این توطئه دشمن را نقش بر آب کردند و توانستند با حضور خود این فتنه را از بین ببرند لذا حماسه 9 دی در تداوم و سرنوشت انقلاب تاثیرگذار و سرنوشت ساز بود.


در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا لطفعلی پور امام جماعت مرکز ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت:9دی ماه  فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است زیرا عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه است و نظام جمهوری اسلامی با ولایت فقیه معنا پیدا می کند.
لطفعلی پور در ادامه گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه  برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سالیان بود. شهید سلیمانی، چهره بین‌المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.                                                                                                         
وی گفت: سردار سلیمانی، انسانی از دنیا بریده بود. حضور پیوسته و مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که شهید سلیمانی خود را برای حضور در محضر پروردگار از طریق شهادت آماده کرده بود.

در ادامه حاضرین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آ ن شهید والا مقام به بیان نظرات خود پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر