سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403  
بيشتر
فرهنگی و دانشجوئی
نقاط قوت جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار دهیم. برگزاری نشست هم اندیشی (جهاد تبیین) در پیام نور بیجار نقاط کارآمدی داریم که یا از آن غافل بودیم یا کمتر به تقویت آن توجه داشته ایم، اگر تنها یکی از توطئه ها و نقشه ها ی دشمنان قسم خورده اسلام در کشورهای جهان اجرا می شد، بدون شک سرنگون شده بود و اثری از آنها باقی نمانده بود، امّا به برکت خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی هر روز در مسیر پیشرفت قرار دارد.
🔸به گزارش روابط عمومی پیام نور، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار در جلسه جهاد تبیین که در دانشگاه پیام نور و با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد اظهارداشت: نقاط کارآمدی داریم که یا از آن غافل بودیم یا کمتر به تقویت آن توجه داشته ایم، اگر تنها یکی از توطئه ها و نقشه ها ی دشمنان قسم خورده اسلام در کشورهای جهان اجرا می شد، بدون شک سرنگون شده بود و اثری از آنها باقی نمانده بود، امّا به برکت خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی هر روز در مسیر پیشرفت قرار دارد.
🔸وی افزود: نقاط قوت ما که در فتنه اخیر مورد حمله و هجمه و توطئه مستقیم و غیرمستقیم قرار گرفت، نیروهای انتظامی وبسیج و سپاه است، مظلومیت این نیروها از حجم نفرت پراکنی و کینه ورزی دشمن مشخص است.
🔸قاسمی گفت: در حوزه فرهنگ کم کاری شده، نتوانستیم صدای فرهنگ غنی جمهوری اسلامی ایران را به نسل جدید انقلاب برسانیم، در این کم کاری ها، متاسفانه نسل دهه 80 ما به عنوان سوخت رسانه های خارجی مصرف شد.
وی ادامه داد: فرهنگ با رسانه منتقل می شود که در رسانه هم ضعیف هستیم، چون رسانه های امروز و پر مخاطب در دست ما نیست و ابزاری مهم در دست دشمن است، در رسانه های موجود هم دشمن نفوذ کرده و بسیاری از مواردی که در جامعه مشاهده می شود، کشف نفوذ بوده است.
🔸فرماندار بیجار توضیح داد: دشمن در اجرای نیت خود تمام و کمال به میدان آمده است، ما برای تبیین انقلاب که وظیفه ملی همه افراد جامعه است، تاکنون اقدام قابل توجهی نکرده ایم که تاکید رهبر معظم انقلاب هم به این موضوع بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: دشمن از توان مالی عظیمی برخودار است و کشورهای هم هستند که در تسریع ابزار و تامین تجهیزات رسانه ایی فعالیت دارند و از هیچ ضربه ایی به کشور امنتا ندارند.
قاسمی یادآور شد: وقتی یک خانه، امنیت نداشته باشد بدون شک انسان از زندگی در آن خوداری می کند، حتی اگر چنین خانه ایی زیباترین و بزرگترین خانه باشد.
فرماندار تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی یک چهره مردمی در جبهه مقابله با دشمن،یک چهره خشن نظامی بود که نام او در عملیات، دشمن را عقب می زد و در صحنه ملی و همیاری، امداد رسانی به ملت سیل زده و زلزله زده، وقتی نام ایشان می آمد، مردم منطقه آرامش می یافتند و ایمان داشتند که حاج قاسم آمده است.
در ادامه این جلسه، حاضرین هم مسائل و مشکلات موجود جامعه را مورد واکاوی قرار دادند و به ورود مستقیم دست دشمن در بسیاری از اغتشاشات اشاره و تشریح شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر