پنجشنبه 9 فروردین 1403  
بيشتر
خبرهای آموزش
1399/9/24 دوشنبه قابل توجه دانشجویانی که در ترم جاری دروس عمومی اخد نموده اند برگزاری آزمون آنلاین آزمايشي دروس عمومی دانشجویان كارشناسي دانشگاه پیام نور به منظور آشنایی دانشجویان با محیط آزمون آنلاین و همچنین اطلاع از تاريخ دروس عمومى که قرار است امتحان دهند، آزمون آزمایشی دروس عمومی را در روز دوشنبه 24 آذرماه سال جاری راس ساعت 10 صبح، به صورت آنلاین و سراسری برگزار می کند.همچنين پس از آزمون آزمايشي ياد شده سامانه در دسترس بوده و امكان ورود دانشجويان به سامانه آزمون و بررسي وضعيت دروس امتحانات عمومى فراهم است.
رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: آزمون های  دروس عمومی پایان نیمسال دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به صورت آنلاین و سراسری از اول دی ماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، دکتر معصومه حسینی افزود: دانشگاه پیام نور به منظور آشنایی دانشجویان با محیط آزمون آنلاین و همچنین اطلاع از تاريخ دروس عمومى که قرار است امتحان دهند، آزمون آزمایشی دروس عمومی را در روز دوشنبه 24 آذرماه سال جاری راس ساعت 10 صبح، به صورت آنلاین و سراسری برگزار می کند.همچنين پس از آزمون آزمايشي ياد شده سامانه در دسترس بوده  و امكان ورود دانشجويان به سامانه آزمون و بررسي وضعيت دروس امتحانات عمومى فراهم است.
وی افزود: این اقدام در جهت کاهش استرس و ایجاد امنیت خاطر برای دانشجویان در زمان امتحان اصلی صورت می گیرد و دانشجویان با ورود به محیط آزمون می توانند پرسش های احتمالی خود را از طریق شماره های پشتیبانی که در فایل راهنمای (پیوست) وجود دارد، مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.
وی یادآور شد: در فایل راهنمای آزمون دروس عمومی کلیه دانشجویان كارشناسي، تمامی مراحل و نحوه ورود دانشجویان به سامانه لحاظ شده است تا دانشجویان برای ورود به آزمون اصلی پایان ترم خود با مشکلی مواجه نشوند.
دکتر حسینی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه خواست در آزمون آزمایشی شرکت کنند.

لینک فایل راهنما
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر