پنجشنبه 9 فروردین 1403  
بيشتر
خبرهای آموزش
1399/8/28 چهارشنبه ↩️ وبینار استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور کردستان برگزار شد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور استان کردستان با حضور ریاست، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، معاونت و مدیران استانی به صورت مجازی برگزار شد
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان با عرض تبریک به دانشجویان جدیدالورود، گفت: حضور در دانشگاه مرحله نوینی از زندگی جوانان همراه کسب مدارج بالای علمی و دانش، حضور موثر در صحنه های اجتماعی و فرهنگی می باشد.

رشد 10 درصدی پذیرش دانشجو/ پیشتازی در عرصه آموزش مجازی

دکتر یعقوب احمدی افزود: دانشگاه پیام نور بعنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور در عرصه آموزش های الکترونیکی و باز، پوشش تحصیلی در سراسر کشور، ارائه خدماتی نظیر وام و تسهیلات متعدد به دانشجویان، تسهیل گری در امورات دانشجویان و ارتقای کیفیت آموزشی پیشتاز است.
وی به رشد حدود 10 درصدی پذیرش دانشجو در سال جاری توسط دانشگاه پیام نور استان کردستان اشاره و گفت: این نشاندهنده اعتماد شهروندان به این دانشگاه و تلاش همه اساتید، مدیران و کارکنان برای تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه می باشد.
این استاد دانشگاه با اشاره به کرونا و تبعات منفی آن در دانشگاه بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک، عدم حضور در تجمعات تاکید و خواستار ارتقای دانش سلامت دانشجویان در این حوزه شد.
اندیشیدن و عقلانیت راه رستگاری انسان هاست
در ادامه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ضمن تبریک ورود نو دانشجویان به تبیین اهمیت علم و دانش از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: اندیشیدن و عقلانیت راه رستگاری انسان هاست، ارزش انسان ها به کسب علم و معرفت می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی به رسالت این نهاد در بسط ارزش های دینی و روشنگری پرداخت و افزود: دفتر نمایندگی ولی فقیه دانشگاه آماده پاسخگویی به دانشجویان در حوزه مسائل دینی و اعتقادی، روشنگری و کمک به برگزاری برنامه های فرهنگی می باشد.

لزوم تاب آوری دانشگاهیان در مقابل چالش ها
معاونت دانشگاه پیام نور استان کردستان بر انعطاف پذیری و تاب آوری دانشگاهیان برای عبور از مشکلات و محدودیت های ناشی از بحران کرونا تاکید کرد و گفت: باید از فرصت ها و فناوری های نوین جهت تحقق این مساله بهره ببریم.
دکتر مریم مهدی عراقی به برنامه ریزی و نحوه برگزاری کلاس ها، نحوه ارتباط دانشجویان با اساتید، اطلاع رسانی برنامه ها از طریق سامانه های ارتباطی دانشگاه و... پرداخت و افزود: بزودی شیوه ارزشیابی ترم فعلی توسط اساتید اعلام که به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

بیان مسائل آموزشی و دانشجویی و پاسخگویی به سوالات
در پایان امیر ظریف مدیر آموزش توضیحاتی درخصوص نحوه محاسبه نمرات، چارت دروس، منابع، مهمان و انتقالی، نحوه برگزاری کلاس ها و...ارائه داد، خالد ادیبی مدیر رایانه نیز به معرفی سیستم آموزش الکترونیکی و سامانه های اطلاع رسانی دانشگاه از جمله سایت و کانال های تلگرامی دانشگاه پیام نور استان کردستان پرداخت.

در پایان به سوالات مطرح شده دانشجویان توسط مدیران آموزش و رایانه پاسخ داده شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر